تجارت

ساخت وبلاگ

برای خرید دوربین مداربسته داهوا لازم است با نکات زیر آشنا باشید .

  • دوربین مداربسته داخلی

دوربین‌های مداربسته‌ای که در فضاهای داخلی نصب می‌شوند با نام داخلی یا ایندُر (indoor) شناخته می‌شوند. نصب دوربین مداربسته ایندُر علاوه بر تأمین امنیت، می‌تواند باهدف نظارت بر پرسنل و کارمندان، جلوگیری از نزاع، بررسی رفتار مشتریان در یک فروشگاه، آنالیز و بررسی پروسه‌های تحقیقاتی و غیره نیز باشداستفاده از دوربین‌های داخلی به‌طورمعمول در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و هر فضای سرپوشیده‌ای می‌باشد.

  • دوربین مداربسته خارجی

عبارت اوت‌دُر (outdoor) یا خارجی نیز به دوربین‌های مداربسته‌ای اطلاق می‌شود که در فضاهای خارجی و باز نصب می‌شوند. این دوربین‌های به ‌دلیل اینکه تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط محیطی محل نصب بوده و در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید، نور خورشید و… هستند، بنابراین لازم است که ویژگی‌های خاصی داشته و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

لازم به یادآوری است که دوربین‌های مداربسته خارجی باید طوری نصب شوند که در دسترس افراد خرابکار و سارقین نیز قرار نگیرند.

سیستم های دزدگیر وایرلس:

شما بایستی تصمیم بگیرید که از چه نوع سیستم دزدگیری استفاده خواهید کرد. مقاله راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از این پنل ها سیستم دزدگیر وایرلس یا هشدار بی سیم است. سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند.
نصب سنسورهای وایرلس معمولاً بسیار ساده تر و بهتر و راحت تر انجام می شود، حتی افراد مبتدی هم می توانید این نوع سیستم ها را به راحتی و بدون سختی زیاد نصب کنید. همچنین اضافه نمودن سنسور نیز در این محصولات بسیار ساده انجام می پذیرد. جا به جایی این محصولات بسیار ساده بوده و در صورت نیاز به جا به جایی بدون هیچ مشکلی ان کار صورت می پذیرد.
عملکرد سنسور های وایرلس نیز بسیار خوب می باشد اما بایستی توجه بکنید که قیمت این سنسور ها از نمونه های مشابه بیشتر است. هرچند قیمت سنسور ها و تهیه باطری مجزا برای هر سنسور ممکن است شما را نگران کند. اما توجه داشته باشید که دردسر های سیم کشی در اماکن شما بسیار بیشتر از هزینه تهیه سیستم وایرلس خواهد بود.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 19:11

 

 

نحوه مقابله با ترس کودک برای از بین بردن این اختلال در آن ها بسیار اهمیت دارد. صحبت کردن کودک و روبرو کردن او با ترسی که دارد همراه با القای آرامش به او بهترین راهکار توصیه شده از سوی روانشناسان کودک به شمار می آید. والدین و بزرگترها نباید ترس کودک را تایید کنند یا کودک را تحقیر کنند؛ گفتن عباراتی مانند ترس ندارد و برای چه میترسی نه تنها باعث از بین رفتن ترس کودک نمی شود بلکه ترس های او نسبت به محیط اطرافش را بیشتر می کند. همراهی با کودک و این که او در مواجهه با کودک احساس تنهایی نکند، در از بین رفتن اضطراب و ترس کودک به او کمک می کند.

کودکان از مسائل مختلفی می ترسند؛ برخی از آن ها از اشیاء بزرگ می ترسند، برخی از آن ها از ماندن در تاریکی، برخی از آن ها از تنهایی و برخی از آن ها از شلوغی و سرو صداهای بلند واهمه دارند. برای مقابله با تمامی این ترس ها همراه بودن پدر و مادر با کودک و صحبت کردن با او یا خواندن داستان کودکانه برای دادن آرامش به کودک، و فراموش کردن ترس در آن زمان تاثیر مثبت و زیادی دارد.

موضوع داستان کودکانه ای که برای از بین بردن ترس کودک می خواهید از آن استفاده کنید، اهمیت زیادی دارد. موضوعات هیجانی یا غیر واقعی، محتواهای ابرقهرمانی در داستان های کودکانه یا قصه های منفی برای کودکانی که با اختلال ترس و استرس دست و پنجه نرم می کنند، اصلا مناسب نیستند. داستان های مثبت و آرامش بخش که انرژی مثبت را در ذهن کودک افزایش دهند، برای درمان ترس در کودکان تاثیر گذاری بیشتری دارند.

خواندن داستان های کودکانه متنوع قدیمی و جدید برای کودکان قبل از خواب، آرامش روحی روانی زیادی را برای آن ها ایجاد می کند. یک خواب آرام، بدون داشتن هیجانات و شیطنت های در طول روز برای بچه ها، آرامش را در اوقات بیداری آن ها نیز القا کرده و آن ها را به آرامش جسمو روان نیز می رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلال ترس در کودکان و تاثیر داستان های کودکانه در ازبین بردن ترس کودک می توانید به سایت کودک وولک به نشانی voolak.com مراجعه نمایید. 

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 28 اسفند 1399 ساعت: 0:01

شب ادراری کودکان به اختلالی در کودکان اشاره دارد که در آن ادرار کودک در هنگام خواب، به طور غیر ارادی از مثانه او خارج شود. این خروج غیر ارادی، به دلیل شکل نگرفتن اعصاب کودک و عدم تکامل سیستم عصبی او، تا 3 سالگی در کودکان امری نرمال به شمار می آید؛ اما از بعد از 3 سالگی در کودکان به اختلال و عارضه ای جدی تبدیل می شود که باید درمان شود.

شب ادراری می تواند بر اثر استرس و اضطراب در کودکان، ترس در کودکان،تغذیه نامناسب و عوامل ژنتیکی متعدد در آن ها به وجود آید. شب ادراری کودکان امری غیر قابل کنترل برای آن هاست؛ به همین دلیل سعی کنید اصلا با کودکانی که به این عارضه مبتلا هستند با لحن تهدید آمیز یا تحقیر کننده صحبت نکنید.

یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با رشد جسمی کودک، راه افتادن کودکان است. جسم کودکان با مصرف شیر و تغذیه های مناسب به جذب کلسیم پرداخته و مفصل های آن شکل می گیرد و تا 9 ماهگی این روند ادامه پیدا می کند و به تدریج با شکل گیری مفاصل و استخوان های کودک، او یاد می گیرد که روی پاهای خودش بایستد و تعادل خودش را حفظ کند و راه بیفتد. راه افتادن کودکان می تواند از 9 ماهگی تا پایان 18 ماهگی کودک طول بکشد؛ این بازه زمانی در کودکان مختلف، متفاوت است و به عواملی مانند سیستم عصبی کودک، رشد و نمو استخوان های بدن کودک و ژنتیک کودکان در اره افتادن کودکان تاثیر گذار است.

دیر حرف زدن کودکان یا اصطلاحا زبان باز کردن آن ها نیز یک دغدغه جدانشدنی از والدین بچه هاست. شور و هیجان والدین در شنیدن نام خود از زبان کودک، غیر قابل توصیف است، اما این زمان در برخی از کودکان طولانی تر شده و این قضیه پدر و مادر کودک را نگران می کند.دیر حرف زدن کودکان می تواند به دلیل پایین بودن هوش زبانی و تکلمی در کودک باشد؛ که برای بالا بردن این هوش در کودکان مراجعه به روانشناس کودک و گذراندن جلسات گفتار درمانی برای کودک مفید خواهد بود. تمرین صحیت کردن با کودک و ادای درست واژگان مقابل او  در دوران بعد از 6 ماهگی نیز در ارتقاء هوش زبانی و تکلمی کودک تاثیرگذار می باشد.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 23:24

 

بی خوابی کودکان عبارت است از حالتی که کودک در خوابیدن مشکل دارد و به سختی به خواب می رود یا در به صورت مکرر از خواب می پرد. این اختلال می تواند دارای دلایل جسمی یا روانی متعددی باشد که در هر دو صورت به کودک آسیب های متعددی وارد می کند و باعث ایجاد تنش در خانواده و به هم ریختن برنامه خانواده و اضطراب کودکان می شود.در صورت شدی بودن اختلال بی خوابی کودکان، برای تشخیص علت بروز آن باید به روانپزشک برای معالجه مراجعه کرد.

خواب نوزادان در شبانه روز تا 20 ساعت از 24 ساعت ساعت، نرمال است. کودکان تا یک سالگی به 15 ساعت خواب در شبانه روز و تا 3 سالگی به 12 ساعت خواب نیاز دارند.

معمولا کودکان از 3 سال به بالا و نوجوانان به طور میانگین هشت ساعت در شبانه روز می‌خوابند ولی این میزان خواب برای هرکس بر اساس سبک زندگی، شغل، میزان فعالیت و عادت‌های او متفاوت می باشد.

اضطراب کودکان یکی از عواملی است که می تواند باعث بی خوابی کودکان با بدخوابی آن ها شود. استرس و اضطراب کودکان یک مبحث مهم در ارتباط با کودکان است که کنترل نشدن آن در کودکی، مشکلات عدیده ای را در بزرگسالی در پی دارد. استرس و اضطراب کودکان می تواند به دلایل شرایط محیط زندگی در آن ها پدیدار شود. وجود تنش در خانواده و محیط اطراف کودک عمده ترین عاملی است که این اختلال را در کودک به وجود می آورد. استرس های مداوم و وارد کردن فشار های روانی به کودک، منجر به بروز پرخاشگری در کودکان می شود.

کودک پرخاشگر، عصبانی است و دوست دارد داد بزند، فحش بدهد و اشیاء را پرتاپ کند. این رفتار ها به خصوص در نوجوانی به شدت بروز پیدامی کند و دلایل متنوعی را شامل می شود. الگو برداری های نامناسب در خانه یا مدرسه و مهد کودک عمده دلیل پرورش کودک پرخاشگر در جامعه است؛ به همین دلیل است که روانشناسان همیشه می گویند در حضور کودک مراقب رفتار و گفتار خود باشد. ناکامی در رسیدن به مقصود، استرس و اضطراب کودکان، افسردگی و عوارض ناشی از مصرف دارو برخی از عوامل تاثیرگذار در بروز پرخاشگری در کودکان به شمار می آیند.

برای درمان و کنترل پرخاشگری در کودکان بهتر است با کودک پرخاشگر با ملایمت صحبت کنید و سعی کنید علت رفتار را از او جویا شوید و کودک را آرام کنید؛ هم چنین حتی الامکان الگو های رفتاری نامناسب را از کودک دور کنید و محیط را برای او آرام کنید.

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 240 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 17:38

داستان کودکانه تاثیرات متعددی روی کودکان می گذارد. کودکانی که در سنین پایین به داستان های کودکانه گوش می کنند، در مدرسه عملکرد بهتری در حوزه های مختلف خواهند داشت؛ بهتر از سایر کودکان ارتباط می گیرند و اعتماد به نفس بالاتری دارند، در مسائل آموزشی نیز راحت تر و سریع تر از سایر کودکان مطالب را فرا می گیرند و مهارت های تکلمی و نوشتاری بهتری در مدرسه دارند. داستان کودکانه هنر نویسندگی و انشا نویسی را در کودکان و نوجوانان در دوران مدرسه تقویت می کند و استعداد های نهان آن ها را در مدرسه شکوفا می کند. 

خواندن داستان کودکانه برای بچه ها در هنگام شب و قبل از خواب، باعث ایجاد آرامش در ذهن کودک برای خواب او شده و تا حد بسیار زیادی در رفع مشکل نخوابیدن کودکان در شب هنگام موثر است. نخوابیدن کودکان در شب، علل متعددی را شامل می شود که بهم ریختن برنامه خواب کودک در یک بازه زمانی، عمده ترین دلیل بروز آن به شمار می آید. مثلا اگر یک یا دو روز کودک بعد از ظهر نخوابد یا از خواب بیدار شود، در برنامه خواب کودک تاثیر می گذارد و نخوابیدن کودکان در روز های بعد را به دنبال دارد. عوامل روانی مانند افسردگی، خشم و پرخاشگری در کودک، ترس و استرس و اضطراب در کودکان، از علل دیگر نخوابیدن کودکان به شکل صحیح است.

داشتن برنامه غذایی مناسب برای کودک در هفته، در رشد و نمو جسمی کودک تاثیر بسیار زیادی دارد. پروتئین ها و ویتامین های غذا در کودک، جذب بدن او شده و در رشد استخوان ها و تکامل مفاصل کودک در رده سنی رشد او، تاثیرگذار است. دادن غذاهای کمکی مقوی به کودک که ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن او را تامین می کند، و در رشد او تاثیر گذار است؛ در مقابل غذاهایی که حاوی پروتئین نیستند و فایده ای برای بدن کودک ندارد، مانند پفک و چیپس و ...، ضرر های متعددی برای بدن او دارد و می تواند جلوی رشد جسمی کودک را بگیرد. هم چنین دادن خوراکی های مضر به کودک، می تواند بیماری های گوارشی متعددی را برای کودکان در پی داشته باشد.

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 17:29

کودکان به شنیدن قصه های مختلف علاقه مند هستند اما گاهی قصه های بلند می توانند برای کودکان حوصله سربر باشند و تمرکز کودک را برای شنیدن ادامه جریان قصه از او بگیرند؛ از این رو خواندن قصه کودکانه کوتاه برای بچه ها تاثیر مثبت تری در حفظ تمرکز او بر روی قصه خواهد داشت. خواندن قصه کودکانه کوتاه برای بچه هایی که رده سنی کمتری دارند، باعث علاقه مندی بیشتر کودکان به شنیدن داستان و مطالعه در آنها می شود.  قصه کودکانه کوتاه باید دارای لحنی کودکانه و محتوایی هدفمند حاوی ادبیات کودکانه و قابل فهم برای کودکان باشد.

یکی از کارهایی که می توان برای بالا بردن علاقه کودک به شنیدن قصه کودکانه کوتاه می توان انجام داد، روایت قصه همراه با ایجاد سرگرمی و بازی با کودک است. برای این منظور می توان محتوای داستان را به صورت بازی با کودک به اجرا درآورد یا این که داستان را به صورت نمایش عروسکی و کودکانه، برای کودک اجرا کرد. با انجام این راهکار ها، کودکان به شنیدن داستان ها و دنبال کردن ماجراهای متعدد علاقه مند می شوند.

بازی با کودک یک فعالیت مفرح و لذت بخش برای کودکان و فرد بازی کننده با کودک است. وقت گذراندن با کودکان همواره برای برای بزرگسالان جذاب بوده است و برای کودکان نیز لحظات به یادماندنی را می سازد. بازی با کودک می توان به صورت فیزیکی یا ذهنی باشد، توپ بازی با کودک، دوچرخه سواری با کودک، دویدن وبازی هایی از این قبیل بازی های فیزیکی هستند که می توان با کودکان انجام داد. این بازی ها انرژی کودک را تخلیه می کنند و باعث برون ریزی هیجانات پنهان کودکان می شوند.

حرف زدن با کودک و بازی هایی نظیر اسم بازی و بیست سوالی از محیط اطراف برای کودکانی که در تکلم مشکلی ندارند و می توانند منظور خود را با کلمات برسانند، از جمله بازی های ذهنی است که می توان با کودکان انجام داد.

برای رشد بهتر کودک و تکامل جسمی او، توجه به غذای کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کودک از 6 ماهگی به بعد باید علاوه بر شیر مادر غذاهای کمکی نیز مصرف کند. غذای کودکان باید حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و پروتئین های متعدد برای کودکا باشد. به دلیل تحرک زیاد کودکان، غذای آن ها باید انرژی مورد نیاز کودک برای انجام بازی و تحرکات و سوخت و ساز بدن او را نیز تامین کند.

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت: 17:16

گوشی های همراه تقریبا در تمامی طول روز همراه ما هستند بنابراین احتمالی خراب شدن و نیاز به تعمیر گوشی موبایل بسیار بالا است. سونی و سامسونگ دو ابر شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی هستند که در زمینه گوشی های همراه هوشمند نیز حرفی برای گفتن دارند و گوشی های هوشمند این شرکت ها از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند.

سونی یکی از شرکت های قدیمی است که تقریبا در زمینه تمامی ابزارات الکترونیکی خود محبوبیت دارد. گوشی های سونی نیز ساختار مخصوص به خود را دارند و از ترفند های خاصی در مراحل ساخت گوشی های هوشمند سونی استفاده می شود. تعمیرات گوشی سونی خود را بهتر است دست هر کسی نسپارید. اگر تعمیر گوشی همراه هوشمند خود را به دست کسی که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه ندارد و در نتیجه قابل اعتماد نیست به دلیل پرداخت هزینه کم تر بسپارید تعمیرکار، گوشی همراه هوشمند شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و در نتیجه با انجام اقدامات اشتباه باعث خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما می شود.

در صورتی که برای تعمیر هر ابزار الکترونیکی خود به مجموعه یا فردی غیرقابل اعتماد و غیر حرفه ای مراجعه کنید ممکن است مشکل گوشی همراه هوشمند شما را تنها به طور موقت حل کند و بعد از گذر زمان کوتاهی گوشی همراه هوشمند شما مجددا دچار مشکل حتی جدی تری شود و به باقی قطعات سخت افزاری دستگاه شما آسیب رسیده باشد. مجموعه ای که غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد باشد در صورتی که به عنوان مثال برای گوشی همراه هوشمند شما مشکل سخت افزاری پیش آمده باشد و تعمیرکار تشخیص دهد که قطعه یا قطعاتی در بخش سخت افزاری نیاز به تعویض دارد در این موقعیت اگر مجموعه غیر حرفه ای باشد از نمونه های اصلی و 100% اورجینال برای جایگزینی قطعه یا قطعات آسیب دیده گوشی همراه هوشمند شما استفاده نمی کند و از قطعات غیر اصل استفاده می کند. استفاده از قطعات غیراصل در دستگاه فقط مشکل گوشی را به طور موقت حل می کند و در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر و جدی تر در دستگاه می شود و همچنین ممکن است به باقی قطعات سخت افزاری گوشی همراه هوشمند شما آسیب برساند.

برای تعمیر گوشی سامسونگ نیز نیاز به توانایی، تجربه و مهارت بالا است تا آسیب بیشتری به گوشی همراه هوشمند وارد نشود. شرکت سازنده سامسونگ نیز محصولات بسیار خوبی از جمله گوشی های همراه بسیار با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می کند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 18:14

همواره آثار ادبی جدید و گوناگونی خلق می شوند که هر کدام از آن ها ارزش هنری متفاوتی دارند؛ در حوزه ادبیات کودک نیز نویسندگان آثار متعددی را خلق کرده اند. شعر های کودکانه، داستان کودکانه، قصه های آموزنده در زمینه فرهنگی و زندگی انبیاء و نیاکان و قصه های تصویری از جمله آثار ادبی کودکانه ادبی هستند که هنرمندان و فعالان حوزه کودک همواره برای خلق و بهبود آن ها می کوشند. 

نگارش داستان کودکانه متناسب با ذوق و سلیقه کودک به گونه ای که مفاهیم و محتوای آن برای کودک قابل درک و فهم باشد؛ بسیار دشوارتر از نگارش داستان و متون های بزرگسالان است. نویسندگان حوزه کودک باید مضمون مورد نظر خود برای انتقال را به گونه ای کودکانه و با استفاده از عناصر بچگانه در اثر خود بیان کنند، تا هم کودک بتواند به راحتی آن را بفهمد و هم با انگیزه و انرژی داستان را دنبال کند.

پرخاشگری در کودکان بر اثر 3عامل الگو برداری نامناسب در محیط زندگی و مدرسه و استرس و اضطراب در کودکان به وجود می آید. برای کنترل پرخاشگری در کودکان،  الگوهای ناهنجار را از او دور کنید؛ این الگو ها می توانند در خانه یا مدرسه یا در جمع اقوام در اطراف کودک شما باشند، با دور کردن کودک از این محیط ها یا تعویض محیط کودک به از بین رفتن پرخاشگری در کودک خود کمک کنید.

استرس و اضطراب درونی در کودکان نیز منجر به بروز رفتارهای پرخاشگرانه در کودکان می شود. با کودک خود صحبت کنید و سعی کنید دلیل این استرس ها را دریابید و با هم آن ها را از بین ببرید؛ با کنترل این نگرانی ها، پرخاشگری در کودکان نیز کنترل می شود. 

پرخاشگری در کودکان معمولا از 3 سالگی خود را نشان می دهد و در سنین نوجوانی به اوج می رسد؛ مدرسه و دوستانی که فرزند شما با آن ها در ارتباط است، تاثیر بسیار زیادی در کاهش یا تشدید این پرخاشگری دارند. لذا کنترل محیط کودک و ایجاد رابطه دوستانه با کودک در کنترل خشم و پرخاشگری او موثر است. 

سایت voolak با در برداشتن مقالات متعدد، والدین را با اختلالات رایج کودکان آشنا کرده و راه های پیشگیری و درمان این اختلالات را در اختیار آن ها قرار داده است.


 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 18:07

سونی نام برندی آشنا و قدیمی است که ابزارات الکترونیکی را تولید و به بازار عرضه می کند البته کیفیت محصولات سونی بالا است اما قیمت بالایی نیز دارند. بنابراین در صورتی که به عنوان مثال گوشی همراه هوشمند شما از برند سونی است سلامت عملکرد آن را در اولویت های خود قرار دهید. گوشی های همراه هوشمند معمولا بعد از اینکه عمر مفید خود را صرف می کنند دچار اختلالات جزئی در عملکرد خود می شوند و کاربران گوشی های همراه هوشمند باید به سرعت برای رفع این اختلالات اقدام کنند چرا که در غیر این صورت با گذر زمان این اختلالات جزئی در عملکرد باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در بخش سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی های همراه هوشمند می شوند.

به عنوان مثال از آن جایی که محصولات ابر شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی یعنی سونی قیمت بالایی دارند، اگر گوشی همراه هوشمند شما محصول این شرکت سازنده ابزارات الکترونیکی است و در عملکرد آن احساس وجود اختلال می کنید به سرعت برای تعمیر گوشی Sony خود اقدام کنید. با توجه به گران قیمت بودن محصولات شرکت سونی، خدمات مربوط به تعمیرات این شرکت سازنده نیز نیاز به مهارت و توانایی بیشتری دارد بنابراین هزینه آن نیز به نسبت قیمت خود محصولات بالا است بنابراین برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بزرگ تر و جدی تر در دستگاه خود در صورتی که مشکل هر چند کوچکی در عملکرد گوشی همراه هوشمند خود احساس کردید برای تعمیر آن اقدام کنید.

لپ تاپ ها نیز مانند گوشی های همراه ابزاری هستند که کاربرد بسیار زیاد و نقش بسیار پر رنگی در زندگی روزمره ما دارند بنابراین خدمات مربوط به تعمیرات این ابزار الکترونیکی نیز اهمیت ویژه ای دارد. تعمیرکارانی که در زمینه تعمیرات لپ تاپ ها فعالیت می کنند باید تخصص کافی در تعمیر انواع لپ تاپ ها از تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ مانند: دل، لنوو، ایسوس، ایسر و... داشته باشند تا بتوانند لپ تاپ آسیب دیده را به طور صحیح عیب یابی کنند و باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر در لپ تاپ نشوند. یکی از خدمات و روش های تعمیر لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ در محل است. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو باشد، تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ برند لنوو به خواست شما به تعمیر لپ تاپ لنوو در محل مورد نظر شما می پردازد.

خدمات مربوط به تعمیر در محل برای بقیه ابزارات الکترونیکی نیز وجود دارد به عنوان مثال تعمیرات مودم در محل نیز قابل انجام است.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 19:29

مودم ارتباط ابزارات الکترونیکی را با اینترنت برقرار می کند. در صورتی که مودم خراب شود یا در عملکرد آن اختلالی به وجود آید باعث افت سرعت اینترنت و یا قطع شدن کامل اینترنت شما می شود. بنابراین در صورتی که احساس کردید در عملکرد مودم شما مشکلی به وجود آمده است به سرعت برای تعمیر مودم خود اقدام کنید. قطع و وصلی اینترنت، کند شدن ناگهانی سرعت، قطع شدن کامل اینترنت، در صورت وجود این دسته از مشکلات ممکن است در عملکرد مودم اختلالی به وجود آمده باشد. البته مودم ها انواع متفاوتی دارند مانند: مودم ADSL، مودم VDSL، مودم وایمکس، مودم LTE و مودم TD-LTE. تعمیرکاری که برای تعمیر مودم اقدام می کند باید تمامی انواع مودم را به خوبی بشناسد و به بخش های سخت افزاری ونرم افزاری آن ها مسلط باشد و تفاوت آن ها با یکدیگر را بداند تا بتواند به طور صحیح مودم آسیب دیده را عیب یابی کند و سپس برای تعمیر آن اقدام کند.

هر کدام از انواع مودم ها خصوصیات خاص خود را دارند که در مراحل تعمیر آن ها باید در نظر گرفته شود، به همین دلیل تعمیرکاری که مودم خود را برای تعمیر به او می سپارید باید انواع مودم را به خوبی بشناسد. مودم ابزاری است که امروزه در اکثر فعالیت های ما دخیل است بنابراین در صورتی که در عملکرد آن مشکلی به وجود آمد، تعمیر مودم را جدی بگیرید.

به همان اندازه که مودم ها نقش بسیار مهمی را در زندگی روزمره ایفا می کنند، گوشی های همراه هوشمند نیز نقش بسیار مهمی را در انجام فعالیت های روزمره دارند. در حرفه تعمیرات گوشی نیز تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در این زمینه باید اطلاعات لازم درباره محصولات انواع شرکت های سازنده گوشی های هوشمند همراه را داشته باشند تا در مرحله عیب یابی احتمال اشتباه را کم تر کنند. به عنوان مثال تعمیرکاری که در تعمیرات گوشی ال جی تخصص دارد و به خوبی از پس آن برمی آید ممکن است تعمیر گوشی نوکیا را به درستی انجام ندهد. بنابراین زمانی که تعمیر گوشی همراه هوشمند خود را به فرد یا مجموعه ای می سپارید حتما این نکته را به یاد داشته باشید که تعمیرکار مورد نظر از جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شرکت سازنده گوشی همراه هوشمند شما به طور کامل مطلع باشد و در تعمیر این محصولات مهارت و تجربه کافی را داشته باشد تا به گوشی همراه هوشمند شما خسارت بیشتری وارد نکند و باعث مشکلات بزرگ تر و جدی تر در دستگاه شما نشود.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 19:29

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امروز انجام بسیاری از فعالیت های روزانه را برای ما راحت تر می کنند و انجام بسیاری از فعالیت های دیگر تنها به وسیله این دستگاه ها قابل انجام است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ و سرویس کامپیوتر و همچنین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند.

لپ تاپ ها نسبت به کامپیوتر ها به خدمات تعمیر بیشتر نیاز پیدا می کنند چرا که لپ تاپ ها کامپیوتر های قابل حمل هستند و به همین دلیل احتمالی خرابی آن ها بیشتر است حتی امکان خرابی به علت ضربات فیزیکی نیز در لپ تاپ ها بسیار بیشتر از کامپیوتر ها است. تعمیر کاری که وظیفه تعمیر یک لپ تاپ را بر عهده می گیرد باید اطلاعات کافی و همچنین تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و حتی به تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ مسلط باشد و تفاوت های جزئی بین محصولات تمامی شرکت ها را بداند زیرا تفاوت ساخت محصولات شرکت های سازنده لپ تاپ باعث می شود تا خدمات تعمیر نیز نیاز به تخصص خاص خود داشته باشد به عنوان مثال شاید در فرایند تعمیر لپ تاپ ایسوس نیاز به اقداماتی باشد که در تعمیر لپ تاپی از برند دیگر نیاز نباشد بنابراین تعمیرکار مورد نظر باید لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی بشناسد و به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها مسلط باشد.

ایسوس یکی از برند های محبوب و قدیمی است که فروش لپ تاپ های این برند در ایران نقش بسیار خوب بوده است. این شرکت لپ تاپ های قدرتمندی در سری های متفاوت برای رفع انواع نیاز ها معرفی و به بازار عرضه می کند همچنین نسبت به امکانات و کیفیت ساخت از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

کامپیوتر ها نیز نقش بسیار مهمی در انجام فعالیت های ما دارند. خدمات مربوط به سرویس کامپیوتر حتی از تعمیر این دستگاه مهم تر است چرا که سرویس کامپیوتر از خراب شدن کامپیوتر و به وجود آمدن اختلال در عملکرد کامپیوتر جلوگیری می کند. به طور مثال فن ها نقش بسیار مهمی در عملکرد درست کامپیوتر دارند اگر فن کامپیوتر دچار مشکل شود فعالیت بسیاری از قطعات سخت افزاری با مشکل مواجه می شوند زیرا هوای داخل کیس کامپیوتر تهویه نمی شود و در نتیجه کامپیوتر داغ میشود، داغ شدن کامپیوتر ممکن است حتی به مادربرد کامپیوتر آسیب برساند. یکی از خدمات مهمی که در سرویس کامپیوتر انجام می شوند رسیدگی به فن کامپیوتر و تمیز کردن آن است.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 18:31

همه ی ما در کودکی از زبان پدربزرگ، مادر بزرگ، پدر و مادر و سایر بزرگترهایمان قصه  شنیده ایم. قصه های متعددی که خاطرات زیادی را برایمان به جای گذاشته اند و درس های بزرگی را به ما یاد داده اند. مثلا از قصه ی معروف و زیبای شنگول و منگول یاد گرفتیم که در را به روی غریبه ها باز نکنیم و به هر کسی نباید اعتماد کنیم. قصه ها برای بچه دارای مفاهیم زیادی در دنیای کودکی آن ها هستند و کودک را با معانی جدیدی از دنیای اطراف آشنا می کنند.

کودک با شنیدن قصه قبل از خواب آرامش می گیرد و برای به خواب رفتن آماده می شود. به همین دلیل است که خواندن قصه هایی که مضامین داستانی آرام دارند و هیجانی نیستند برای قبل از خواب کودکان بسیار توصیه می شوند.

قصه های شاد و آرامش بخش قدیمی مانند شنل قرمزی، قصه های حسنی، آلیس در سرزمین عجایب، لوبیای سحر آمیز و … همه از داستان های به یاد ماندنی و خاطره انگیز کودکان هستند که نکات آموزنده و مفرح زیادی را با خود به همراه دارند و برای قبل از خواب کودکان مناسب می باشند.

یکی از دلایل استفراغ در کودکان  شیرخوار گاستروانتریت است. نوعی عفونت روده که از ویروس و باکتری نشأت می گیرد و می تواند منجر به اسهال نیز شود. بیماری استفراغ در کودکان می تواند ناشی از آلرژی غذایی نیز باشد. استفراغ ناشی از مسمومیت غذایی می تواند همراه با قرمزی و خارش پوست و تورم پوست اطراف چشم، زبان، لب و یا سقف دهان به وجود آید. بلع بیش از حد در کودکان شیرخوار یکی دیگر از دلایل ایجاد استفراغ در کودکان می باشد. این بلع بیش از اندازه می تواند به دلیل عجله کودک در خوردن شیر، گشاد بودن دهانه شیشه شیر کودک یا سایر دلایل باشد؛ که می تواند منجر به ایجاد بدغذایی کودکان نیز شود. 

میزان ابتلا به کرونا در کودکان زیر ۱۸ سال تقریبا ۱.۷ درصد در یک سال گذشته ی این ویروس بوده است. به طور کلی کودکان کمتر از بزرگسالان علائم بیماری کرونا را نشان می‌دهند و عوارض بیماری و نیاز به بستری شدن در آنها نیز کمتر است. همچنین میزان بستری کودکان در بخش مراقبت‌های ویژه بسیار کم و حدود نیم تا ۲ درصد است. داشتن بیماری زمینه ای در کودکان نیز برای ابتلا به این بیماری مهم است و کودکانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند نیاز به مراقبت بیشتری برای مبتلا نشدن به کرونا دارند؛ چراکه در صورت ابتلا به کرونا در کودکان دارای بیماری های زمینه ای مانند آسم و بیماری های تنفسی و قلبی، شدت بیماری بالا بوده و کودک بیشتر درگیر می شود.

 
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 17:51

نوکیا، سامسونگ، سونی و... از جمله برند هایی با نام آشنا هستند که در زمینه ساخت گوشی های همراه هوشمند فعالیت می کنند و نمحصولات خوبی نیز تولید و به بازار عرضه می کنند. به دلیل این که کاربرانی که از گوشی های همراه هوشمند استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش هستند خدمات مربوط به تعمیرات گوشی های همراه هوشمند و همچنین تعمیرات لوازم جانبی آن ها مانند شارژر از جمله خدمات بسیار پر اهمیت امروزی است.

فرد یا مجموعه ای که قصد دارد در حرفه تعمیرات ابزارات الکترونیکی مانند تعمیرات انواع لپ تاپ، تعمیرات انواع گوشی های هوشمند فعالیت کند باید به صورت تخصصی هر برند یا همان شرکت سازنده این ابزارات الکترونیکی را مورد بررسی دقیق قرار دهد چرا که هر چه تخصصی تر در این حرفه مهارت کسب شود احتمال عیب یابی نادرست و وارد کردن خسارت بیشتر به دستگاه آسیب دیده پایین تر می آید.

تعمیرکاری که تعمیر گوشی Nokia را بی نقص انجام می دهد ممکن است از تعمیر گوشی برند سامسونگ به خوبی برنیاید و با وارد کردن خسارت بیشتر به گوشی همراه هوشمند شما هزینه تعمیر گوشی سامسونگ را بالا تر ببرد. بنابراین انتخاب تعمیرکار و کارشناس حرفه ای برای تعمیر گوشی همراه هوشمند، انتخابی بسیار مهم است.

درباره تعمیرات انواع لپ تاپ نیز این نکته صدق می کند که تعمیرکار مربوطه باید تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ را بشناسد و به تفاوت محصولات آن ها آگاه باشد. گهگاهی هنگ کردن لپ تاپ می تواند نشانه از مشکلی عمیق تر در حتی بخش سخت افزاری لپ تاپ باشد بنابراین کوچک ترین اختلالی در عملکرد لپ تاپ خود را جدی بگیرید و برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مراکز و مجموعه های متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ را ندارید می توانید از خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما محصول شرکت سازنده دل است می توانید از خدمات تعمیر لپ تاپ دل در محل استفاده کنید تا در زمان و وقت شما صرفه جویی شود. در این روش تعمیرکار و کارشناس متخصص و حرفه ای در محل مورد نظر شما حاضر شده و در حضور خود شما به عیب یابی و سپس تعمیر لپ تاپ شما می پردازد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 17:45

غذای کودک در دوره های مختلف از نوزادی تا 6 سالگی متفاوت است. معمولا نوزادان از 6 ماهگی باید غذای کمکی به همراه شیر مادر مصرف کنند و این غذای کمکی باید حاوی پروتئین های متعدد و مغذی باشد تا به رشد جسمی و فیزیکی نوزاد کمک کند. غذاهایی نظیر فرنی، حریره بادام، کمپوت و پوره میوه های پروتئین دار از غذاهای کمکی اولیه است که پزشکان پس از ورود نوزاد به شش ماهگی برای مادران تجویز می کنند.

همانطور که می بینید غذاهای کمکی نوزادان در 6 ماهگی به بالا، باید ساختاری نرم، سبک و زود هضم برای آن ها داشته باشد تا کودک را اذیت نکند. اکثر نوزادان در 6ماهگی هنوز دندان ندارند یا یکی دوتا از دندان های آن ها در آمده است؛ لذا غذاهایی نرم مانند فرنی و حریره بادام یا پوره های مختلف، که نیازی به جویدن ندارند، به عنوان غذای کمکی نوزاد بسیار مناسب هستند.

نحوه خوردن شیر و غذای کودک در هضم درست غذا و برنگرداندن آن تاثیر زیادی دارد. رعایت نکردن شیوه درست غذا دادن به کودک توسط مادر، منجر به استفراغ کودکان می شود. بهترین نحوه شیر دهی به نوزاد ایجاد زاویه قائمه میان مادر و نوزاد است. نحوه درست غذا دادن به کودک باید با ظرف و قاشقی باشد که نوزاد با آن راحت بوده و دهان کودک را اذیت نمی کند. فاصله زمانی مناسبی را بین هر قاشق غذای کمکی برای کودک خود رعایت کنید و در غذا دادن به او عجله نکنید، با عجله و سریع غذا خوردن کودک مانع از هضم درست غذا در گوارش کودک شده و استفراغ کودکان را به دنبال خواهد داشت.

غذای کودک باید شامل وعده های اصلی و میان وعده های متعدد که شامل پروتئین های مختلفی می شوند، باشد. سعی کنید میان وعده ها را در ساعات های مشخص در روز به کودک دهید تا برنامه غذایی او به هم نریزد. هم چنین رعایت تنوع در برنامه غذایی کودک به جذب مواد مغذی بیشتر در بدن کودک کمک کرده و در نتیجه در رشد کودک تاثیر زیادی خواهد داشت. فقدان علاقه بین کودک و غذایی خاص یا داشتن حساسیت های غذایی نسبت برخی غذاها، منجر به برکردادن غذا و استفراغ کودکان می شود. بنابراین بهتر است از دادن غذاهای حساسیت زا به کودکان خود پرهیز کنید.

مقاله های صوتی وولک در حوزه های رشد و تربیت فرزند، غذا دادن به کودک و استفراغ کودک در سایت وولک برای شما دسترس پذیر است. با ورود به بخش مقالات کاربردی می توانید به تمامی این مقالات و راهبرد های تربیت فرزند دسترسی داشته باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 5:15

نکات مهمی برای خرید بهترین کالا وجود دارد که این نکات در خرید دوبین مدار بسته نیز صدق می کند . دوربین های مدار بسته بر اساس برندشان یا به طور کلی به دسته های کناگونی تقسیم شده اند . شما در خرید دوبین مدا ربسته باید بدانید در چه مکانی برای چه امری و با چه میزان هزینه ای می خواهید خرید کنید سپس به مطالعه انواع دوربین مدار بسته پرداخته و بهترین آن را انتخاب کنید .

برای خرید دوربین هایک ویژن باید محصولات آن را بشناسید

محصولات هایک ویژن عبارت اند از:

  • دوربین مداربسته HDTVI و IP
  • دستگاه ضبط DVR و NVR
  • سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مدار بسته
  • سیستم های اعلان خطر و کنترل دسترسی
  • اینکودر (Encoder) دیکودر (Decoder)
  • ویدئو اینترکام

مقایسه برند ها و خرید دوربین داهوا نیاز به آشنایی بیشتری دارد که تا حدودی آن را توضیح داده ایم .

برخی تولیدات شرکت داهوا:

  • دوربین مدار بسته IP و HDCVI
  • دستگاه ضبط IP و DVR
  • دوربین‌های حرارتی
  • آیفون تصویری (ویدیو اینترکام)
  • دزدگیر اماکن
  • تجهیزات شبکه
  • کنفرانس ویدیویی
  • پهباد
  • نرم‌افزارهای کاربردی (مانند برنامه انتقال تصویر دوربین مداربسته)

همانند هایک ویژن، از دوربین‌های مداربسته کمپانی داهوا نیز در پروژه‌های مهمی در سطح جهان بهره‌گرفته شده است

ویژگی های دوربین هایلوک:

خرید دوربین هایلوک با توجه به کیفت و قیمت مناسب خود همواره گذینه ای مناسب برای مشتریان است و از رقبا پیشی می گیرد.

محصولات هایلوک با بالاترین استاندارد ها و ایمنی ساخته شده اند به صورت کلی محصولات برند هایلوک کیفیتی مانند هایک ویژن دارند  و تنها تفاوت انها خصوصیات به کار برده شده در آنهاست

از نظر قیمت نیز های لوک قیمتی پایین تر از هایک ویژن دارد

دوربین های هایلوک دوربین هایی چند زبانه هستند و شما می توانید از طریق منو دستگاه زبان آن را تغییر دهید .

این دوربین ها از ویژگی صدای دو طرفه پشتیبانی می کنند شما می توانید به صورت هم زمان با محیط صحبت کنید و صدای محیط را نیز ضبط کنید

این دوربین ها از کارت های حافظه SD  پشتیبانی می کنند و شما می توانید با استفاده از کارت حافظه فیلم ها را ذخیره کنید

دارای خروجی و ورودی هشدار هستند

از طریق اشعه مادون قرمز تصاویر مناسبی در شب را ضبط می کنند

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 14 اسفند 1399 ساعت: 0:04

اگر شما هم جزو والدین پر مشغله ی این روزها هستید که وقت کافی برای خواندن داستان برای کودکان خود ندارید، می توانید برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود از قصه کودکانه صوتی استفاده کنید. قصه کودکانه صوتی نه تنها در وقت و انرژی والدین شاغل صرفه جویی می کند، بلکه یک داستان کودکانه را با شیوه ای کاملا اصولی و رعایت قواعد و اصول مختلف برای بچه ها روایت می کند.

در قصه کودکانه صوتی راوی با استفاده از مهارت های کلامی، داستان را با لحنی درست برای کودکان روایت می کند و کلمات داستان را با تلفظ صحیح و حرفه ای ادا می کند. فن بیانی که راوی در روایت قصه کودکانه صوتی به کار می گیرد، متناسب با درک کودکان بوده و این باعث می شود تا کودکان بهتر داستان را بفهمند و با ماجرای آن درگیر شوند. هم چنین درک بهتر موضوع داستان منجر به ایجاد انگیزه در کودک برای پیگیری و تمرکز روی ادامه داستان نیز می شود.

امروزه یکی دیگ از راه های سرگرم کردن کودکان با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وسعت استفاده از موبایل و تبلت، بازی آنلاین کودکانه است. با یاد دادن بازی های آنلاین به کودکان و دانلود بازی های متناسب با سن آن ها، می توانید کودکان را از همان سنین پایین، با دنیای فناوری و کارکرد های آن آشنا کنید. رعایت بازه زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد، در این موضوع اهمیت ویژه ای دارد؛ زمانی که کودک به بازی آنلاین کودکانه می پردازد نباید از 1 ساعت در طول روز تجاوز کند. رعایت این بازه زمانی برای تمامی کودکان استاندارد می باشد.

علاوه بر بازی های آنلاین، بازی های اجتماعی و گروهی نیز از 2 سالگی به بالا وارد دنیای کودکان می شوند. بازی های گروهی می توانند شامل بازی با همسالان در مهدکودک ها و یا بازی بزرگسالان با کودکان و وقت گذرانی با آن ها باشد. کودکان دوست دارند با پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و سایر بستگان خود وقت بگذرانند و با آن ها به بازی و سرگرمی بپردازند. این علاقه در بزرگسالان فامیل نیز به وفور دیده می شود؛ و ممکن است بارها در جمع فامیل و مهمانی ها دیده باشید که بزرگسالان کودک را به سمت خود می خوانند تا با او بازی کنند و خود و او را سرگرم کنند.

سایت وولک دارای بازی های متعدد و متناسب با کودکان گروه سنی "الف" می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت و ورود به بخش بازی های آنلاین کودکانه، به تمامی این بازی های جذاب و سرگرم کننده دسترسی داشته باشید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 17:49

تعمیر مودم، تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ از فعالیت های با اهمیت ویژه در جامعه امروزی هستند چرا که مودم، موبایل و لپ تاپ سه وسیله الکترونیکی بسیار پرکاربرد هست و نقش بسیار مهم و پر رنگی در انجام فعالیت های روزانه انسان ها ایفا می کنند. مودم، وسیله ای که ارتباط ابزارات دیگر مانند لپ تاپ و موبایل را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کند و در صورت خرابی یا به وجود آمدن هر گونه اختلال در عملکرد مودم، ارتباط ما با اینترنت و دنیای مجازی قطع خواهد شد. از آن جایی که انجام بسیاری از فعالیت های ما وابسته به اینترنت است با قطعی ارتباط اینترنت انجام بسیاری از کار ها دشوار و حتی غیر ممکن می شود. بنابراین تعمیر مودم از خدمات بسیار با اهمیت است که باید به صورت تخصصی ارائه شود.

موبایل نیز به عنوان گوشی همراه یکی از وسیله های پرکاربرد امروزی است که به دلیل همراه بودن در تمامی طول روز استفاده از آن به صورت مداوم است بنابراین امکان خرابی موبایل نیز بالا است. موبایل وسیله ارتباطی ای است که در صورت خراب شدن آن سریعا به دنبال راهی برای تعمیر موبایل خود می گردیم. حتی در صورتی که احساس وجود کوچک ترین مشکلی مانند هنک کردن در موبایل خود مشاهده کردید برای تعمیر موبایل خود اقدام کنید تا مشکلات بیشتری به آن وارد نشود. خدمات تعمیر موبایل باید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در اختیار کاربران قرار بگیرد.

لپ تاپ ها، کامپیوتر های قابل حمل. انجام بعضی فعالیت ها به وسیله گوشی همراه هوشمند ممکن است سخت باشد و بعضی کار های دیگر به طور کلی با گوشی همراه قابل انجام نیستند بنابراین به کامپیوتر نیاز است. لپ تاپ به نوعی کامپیوتر همراه است و شما قادر هستید هرکجا که به آن نیاز دارید به راحتی آن را همراه خود ببرید. استفاده از لپ تاپ نیز تقریبا زیاد است و به دلیل استفاده زیاد احتمال خرابی نیز بالا است. فرآیند تعمیر لپ تاپ باید توسط کارشناس متخصص در این زمینه انجام شود تا باعث به وجود آمدن خسارت بیشتر به دستگاه نشود. بهترین لپ تاپ با بهترین کیفیت موجود در بازار نیز ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند و توجه داشته باشید که دستگاه خود را به مجموعه ای قابل اعتماد و حرفه ای و مجهز به قطعات سخت افزاری اصل بسپارید تا در صورت نیاز به تعویض قطعات سخت افزاری، قطعه غیراصل جایگزین قطعه آسیب دیده دستگاه شما نشود چرا که در دراز مدت قطعه غیراصل باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر در روند عملکرد لپ تاپ می شود.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 20:15

تعمیر گوشی، تعمیر کامپیوتر و سرویس لپ تاپ از حرفه های بسیار تخصصی است. امروز با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی موبایل ها، کامپیوتر ها و لپ تاپ ها نیز هوشمند تر می شوند و شرکت های سازنده آن ها را با ظرافت بیشتری می سازند. با ظرافت به کار رفته در ساخت این دستگاه های الکترونیکی تعمیر آن ها نیز نیاز به تخصص خاص ویژه خود، دقت بالا و تجربه بسیار دارد.

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند بسیار زیاد است و تنوع بسیاری دارند که با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری جزئی زیادی دارند. تعمیرکار باید به تمامی این تفاوت ها آگاه باشد تا بتواند به طور صحیح دستگاه را عیب یابی کند و سپس اقدامات لازم برای رفع آسیب دیدگی را انجام دهد.

کامپیوتر ها نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می کنند زیرا بسیاری از فعالیت ها با گوشی های هوشمند قابل انجام نیستند یا به سختی می توان آن ها را با گوشی انجام داد بنابراین به کامپیوتر نیاز است. استفاده مداوم از هر دستگاهی آن را دچار مشکل می کند، کامپیوتر ها نیز وسیله ای هستند که معمولا زیاد مورد استفاده قرار می گیرند چرا که هر روزه انسان ها تلاش می کنند تا فعالیت های حضوری بیشتری را به وسیله کامپیوتر ها انجام دهند بنابراین خرابی کامپیوتر می تواند مشکلات جدی را در فعالیت های روزمره و حتی شغل ما ایجاد کند. خدمات تعمیر کامپیوتر فعالیتی است که باید به صورت تخصصی برای کاربران ارائه شود زیرا اکثر مردم به آن نیاز پیدا می کنند.

لپ تاپ ها حتی بیشتر از کامپیوتر ها اهمیت دارند چرا که لپ تاپ ها در واقع کامپیوتر هایی با قابلیت حمل آسان هستند و همین ویژگی استفاده و کاربرد آن ها را حتی از کامپیوتر ها نیز بیشتر می کند. در صورتی که احساس وجود کوچک ترین مشکلی در عملکرد لپ تاپ خود احساس کردید برای تعمیر آن اقدام کنید زیرا ممکن است در ابتدا مشکلات بسیار جزئی باشد و با هزینه کم قابل تعمیر باشد اما اگر برای تعمیر آن اقدام نشود باعث مشکل جدی تر در دستگاه شود. سرویس لپ تاپ به این معنی است که حتی اگر دستگاه دچار مشکل نشده است و دچار مشکلات کوچکی مانند گهگاهی هنگ کردن است باید برای سرویس لپ تاپ خود اقدام کنید تا از خراب شدن آن یا به وجود آمدت مشکلات نرم افزاری جدی تر جلوگیری شود.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 19:11

همه والدین دوست دارند فرزندی داشته باشند که سرشار از هوش کودکانه است و باهوش و استعداد خود همه را به خود خیره می کند؛ اما کدام کودکان واقعا باهوش هستند؟ از نگاه گاردنر، روانشناس بزرگ کودک، هوش کودکان 7 قسم دارد که بخشی از آن انتصابی است و به طور ذاتی در همه کودکان وجود دارد؛ اما بخشی دیگر از این هوش کودکانه، انتصابی است و با تمرین و تقویت آن ها، تبدیل به مهارت در کودکان می شود.

هوش زبانی، هوش ریاضی و منطقی، هوش بصری، هوش موسیقی، هوش بدنی تعادلی، هوش بین فردی و هوش درون فردی انواع هوشی است گاردنر برای کودکان برشمرده است و تقویت هر یک از این ها در کودک، منجر به ارتقاء آن بخش از هوش کودکانه در کودک می شود. لذا بخشی از هوش در کودکان انتصابی است و بخشی دیگر اکتسابی است و نیازمند تمرین و تکرار و مهارت های خاص خود می باشد.

بالا بودن هوش زبانی در کودک منجر به بالا رفتن سرعت حرف زدن بچه می شود. کودکان معمولا از 9 ماهگی به بعد مهارت های کلامی خود را آغاز می کنند و تلاش می کنند تا با ایجاد اصوات و ادای کلمات با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار کنند. زمان زبان باز کردن کودک و حرف زدن بچه تا حدود بسیار زیادی تحت تاثیر هوش زبانی او است. همانطور که در بالا گفته شد، بخشی از این هوش به صورت انتصابی در ذات کودک نهادینه شده است و بخشی دیگر با تمرین های گفتاری و حرف زدن با کودک و خواندن داستان های متعدد کودکانه برای او، در وجود کودک تقویت می شود.

هم چنین بالا بودن هوش بدنی تعادلی در کودک، تکامل مفاصل و استخوان های کودک را سرعت می بخشد و در نتیجه کودکانی که هوش بدنی تعادلی بالایی دارند، زودتر از سایر کودکان می توانند روی پای خود بایستند و راه افتادن کودک در این بچه ها سریع تر است. غذاهای کمکی دارای پروتئین و کلسیم های متعدد، باعث بالا رفتن این هوش در کودکان می شود. فرایند راه افتادن کودک و تکامل استخوان های او در هشت، نه ماهگی سرعت بیشتری گرفته و تقریبا از همین زمان کودکان سعی می کنند رو پاهای خود بایستند و حرکت کنند.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت: 18:09

تلویزیون، یخچال و کولر سه عضو اصلی لوازم هر خانه ای هستند که خراب شدن آن ها ما را ملزم می کند تا به سرعت برای تعمیر آن ها اقدام کنیم. تلویزیون، دستگاهی که به طور روزمره اکثر اعضای خانواده از آن استفاده می کنند بنابراین استفاده از آن تقریبا به طور مداوم است مخصوصا که امروز با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و در نتیجه پیشرفته تر شدن تلویزیون ها قابلیت های دیگه ای علاوه بر تماشا برنامه های تلویزیونی به آن ها اضافه شده است. تلویزیون های امروزی قابلیت اتصال به وای فای را دارند و دارای سیستم عامل و مرورگر هستند. همچنین از آن ها می توان به عنوان صفحه نمایش کنسول های بازی نیز استفاده کرد و بسیاری کاربرد های دیگر که هرروزه شرکت های سازنده تلویزیون ها سعی می کنند به آن ها اضافه کنند. با توجه به هرچه پیشرفته تر شدن تلویزیون ها، اقدامات مربوط به تعمیر تلویزیون نیز نیازمند اطلاعات و تجربه بیشتری نسبت به قبل است.

یخچال نیز یکی دیگر از اعضای اصلی لوازم خانگی است که حتی برای چند ساعت نیز نمی تواند خاموش شود و به طور مداوم درحال کار و روشن است. با خرابی حتی چند ساعته یخچال و خاموش شدن آن ما دچار مشکل می شویم و باید به سرعت و در اولین فرصت آن را تعمیر کنیم. . یخچال ها هرچند وقت یک بار به سرویس یخچال نیز نیاز دارند تا از خراب شدن آن ها یا از به وجود آمدن مشکل جدی در عملکرد آن ها جلوگیری شود. ساختار یخچال های امروزی بسیار پیچیده است و هرروزه پیچیده تر نیز می شوند، بنابراین تعمیرکاری که برای تعمیر یک یخچال اقدام می کند باید تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد و در این کار باتجربه و ماهر باشد. تنوع یخچال ها بسیار بالا است و انواع یخچال ها تفاوت هایی نیز باهم دارند، تعمیرکار و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات یخچال باید به این تفاوت ها آشنا باشد و تمامی مدل های یخچال و ساختار آن ها را به خوبی بشناسد.

کولر ها به طور فصلی مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین در فصل استفاده، کولر ها تقریبا به طور مداوم روشن هستند و از آن ها استفاده می شود. استفاده مداوم از هر وسیله احتمال خراب شدن آن و به وجود آمدن اختلال در عملکرد آن را بالا می برد بنابراین احتمال خرابی کولر ها در فصل تابستان بسیار زیاد است. همچنین بعضی کولر ها دارای قابلیت گرمایشی نیز هستند و در فصل زمستان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تعمیر کولر و همچنین سرویس آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید توسط تعمیرکار ماهر و باتجربه انجام شود.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 244 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 20:01